Min alldeles egna konstiga vän.

Idag är jag och besöker far min.
 Innan jag kom hit var jag hos min älskade och hjälpte honom med diverse sysslor.
Så var jag också på möbelmagasinet (en secondhand butik i min lilla stad) och köpte Stephen King böcker.
Har väl snart ett tjugo tal men har inte läst någon av dem än (kan vara lämpligt att börja snart kanske).
Har varit hos min lilla vän idag konstig som han är spelade han spel på sin dator när jag kom (inget ovanligt).
Så jag har suttit och mobbat honom hela kvällen vi spelade teKen han vann och jag den andra poäng till mig, team battle så det tog ett tag.
Vi spelade en gammal goding också STAR SWEEP! det var det första vi gjorde första gången jag hälsa på och det är över ett år sedan.
Det är skönt att veta att vi fortfarande är vänner.
Vi försökte bränna hans mysbyxor och det misslyckades dock, men det var nog tur de.
Och så fick hanb låna 17 manga böcker av mig (han vara lycklig) så har han något att göra i sin ensamhet.
Jag lånade en av honom också dock på engelska så jag kommer ha ett helvete att förstå de där målade papperna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0