Allt har alltid en början

Nu är jag offciellt en Blekingebo. Vad jag vet ska jag folkbokföras här idag. Livet rullar, det funkar bra med skolan fast jag nu har valt att plugga distans då det är 15 mil till skolan. Om tre år har jag på pappret Trädgårdsingengör inriktning odling det ser nog ganska snyggt ut på papper va;)
Min och Älsklings lägenhet är underbar förutom kaoset men annars så är den underbar!
Men det fattas en sak för att mina dagar ska ha en guldkant. Det är att vi inte har någon katt, jag ahr inte ägt en katt på en månad och det är som en evighet för mig x.X
Men katt blir det snart så fort vi har kommit i ordning så blir det katt! Vill till och med ha en katt innan vi skaffar tv och sånt :3
Jag kommer ju vara hemma och plugga mycket det är väl klart att jag behöver sällskap x.X
Men snart så har jag det jag alltid har önskat^^

Kommentarer
Postat av: Robin

Nu har vi våra katter älskling, och du vet att jag trivs bra med dig. Minst två evigheter <3 Puss

2011-02-24 @ 03:05:39
URL: http://www.krumbukt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0